کارگاه کسب درآمد ارزی و تیم سازی

 

امروزه با توجه به پایین آمدن ارزش پول کشورمان، کسب درآمد ارزی یک راه خوب برای افزایش درآمد افراد در کشور شده است. اما بخاطر تحریم های شدید علیه کشورمان، مسیر کسب درآمد ارزی فوق العاده سخت و دشوار شده است اما هنوز راه هایی برای کسب درآمد ارزی وجود دارد و ما میخواهیم این راهها رو با شما درمیان بگذاریم.

در کارگاه کسب درآمد ارزی و تیم سازی، راه های مختلف کسب درامد ارزی را معرفی می کنیم و روش های انتقال ارز را بررسی و معرفی می کنیم و  راهکارها و نکاتی درباره فروش محصولات فیزیکی را به شما عزیزان ارائه  میدهیم.

در این کارگاه از تجربه برنامه نویسان و طراحان سایت در زمینه فروش خدمات مرتبط میگوییم.

همانطور که از نام این کارگاه پیداست، تفاوت اساسی این کارگاه با کارگاه های دیگر در این است که در این کارگاه قراره از افرادی که تخصص کافی در زمینه طراحی سایت، گرافیک و… دارند، رزومه هایشان را دریافت کنیم تا بتوانیم تیم های حرفه ای با تخصص های متفاوت ایجاد کنیم و از این طریق، با گرفتن پروژه از خارج کشور به کسب درآمد ارزی بپردازیم.

این رویداد توسط تیم سامیاوب برگزار خواهد شد و آقای محمدرضا مهدوی بنیانگذار سامیاوب در بخش اول به بررسی روش ها، مشکلات و راهکارهای موجود برای کسب درآمد ارزی می پردازد و در بخش پرسش و پاسخ آقای حسین نصیری و آقای علیرضا سیاح زاده به سوالات شرکت کنندگان پاسخ میدهند و بخش آخر به تیم سازی میپردازیم.

برای ثبت نام در رویداد درآمد ارزی به سایت ایوند مراجعه کنید

اسکرول به بالا